2014.02.21.
20:43

Írta: Netti egészségkonyhája

Büntetlen gyömbéres csokicsoda gránátalmával

csokicsoda_1393009136.JPG_600x600

Rég csináltam már édességet... És mivel ma rég nem látott vendégeim voltak, így gondoltam meglepem őket egy kis büntetlen finomsággal.

Nagyon szeretem a Dia-Wellness termékeket, mert kiválóan lehet dolgozni velük és természetesen a fogyókúrázók is bátran használhatják. Ezúttal egy csökkentett (-50%) szénhidráttartalmú lisztkeverékkel és a "Negyedannyi-ugyanannyi" édesítőszerrel sütöttem. Ajánlom mindenkinek, hiszen óriási a paletta; a lisztektől kezdve az édesítőkön át, egészen a különféle tésztákig! ;-)

Ahhoz képest, hogy elsőre muffint akartam sütni, teljesen más lett belőle! :-) (rá kellett ugyanis jönnöm, hogy nincs itthon 1-2 hozzávaló, így újratervezés és hűtő/kamra felkutatás lett a vége.

Anno találtam egy szuper csokis süti receptet, ezt gondoltam most újra, kiegészítve néhány pikáns kiegészítővel! 

Hozzávalók:

*10 dkg Dia-Wellness -50% liszt

*1/2 csomag sütőpor

* kb 4 evőkanál kakaópor

* 2,5 dkg "Negyedannyi-ugyanannyi" édesítő, vagy 10 dkg nyírfacukor

* 2,5 dkg vaj

* 2 db tojás

* 1,5 dl tej

* 1 teáskanál fahéj + 1 teáskanál őrölt szegfűszeg

* 1 csipet só

* fél narancs reszelt héja

* kb 1 cm-es friss gyömbér lereszelve

* rum aroma

A száraz hozzávalókat kézzel átkeverem, majd a nedves hozzávalókat robotgéppel dolgozom össze a szárazzal. Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöm a masszát, majd megszórtam gránátalma maggal és csokireszelékkel. Előmelegített sütőben (durván 170fokon) kb 15 perc alatt készre sül. 

Jó étvágyat hozzá! ;)

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyömbér gránátalma fahéj édesítőszer szegfűszeg csokireszelék szénhidrát csökkentett liszt Dia-Wellness liszt alacsony szénhidráttartalmú sütemény kakaós sütemény negyedannyi-ugyanannyi

A bejegyzés trackback címe:

https://nettiegeszsegkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr95826095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása