2013.12.20.
07:24

Írta: Netti egészségkonyhája

Kenyérlángos

December egyben a karácsonyi vásárok időszaka is, mely nem múlhat el forralt bor, sült gesztenye és kenyérlángos (töki pompos, langalló) nélkül. Szerintem kevés olyan ember létezik, aki ne szeretné ezt a kalóriadús finomságot. Bár sajnos egyre többször futunk bele a "jó-jó, de nem az igazi" felkiáltásokba a kenyérlángosos standnál. Mit tehetünk ez ellen? Piszok egyszerű, csináljuk meg otthon a családnak / magunknak úgy, ahogy mi szeretjük, és természetesen - amennyire lehet - egészségesen! :)

Hozzávalók (kb 6szelethez)

25dkg túró

10dkg DiaWellness -50%os liszt vagy Zéró 6 liszt teljes kiőrlésű liszttel keverve
1kiskanál só
2 kiskanál por élesztő
1dl meleg tej

A túró kivételével mindent egy tálba tettem, félig összedolgoztam, majd hozzáadtam a túrót és jó alaposan a tésztába dolgoztam.
1órán át pihentettem a tésztát. Majd kinyújtottam, sütőpapírral bélelt tepsibe tettem 10percig elősütöttem 180 fokon. Ezután kivettem, megkentem fokhagymás tejföllel, megpakoltam szalámival / húsos császárszalonnával / baromfi sonkával / párizsival, póréhagymával, reszelt light sajttal és még 20percig sütöttem 200 fokon

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony karácsonyi vásár túró sonka szalonna kenyérlángos teljeskiőrlésű liszt fokhagymás tejföl alacsony szénhidráttartalmú

A bejegyzés trackback címe:

https://nettiegeszsegkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr935700673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása