2014.05.13.
21:33

Írta: Netti egészségkonyhája

Zabkorpás palacsinta - jobb,mint az eredeti! :)

egipala_1400009348.jpg_450x600

Részben egy kollegina receptje, részben pedig a hűtőben fellelhető kis mennyiségű tej ihlette ezt a szuperegészséges, diétázók számára is fogyasztható finomságot.

Első ránézésre azt gondoltam,hogy ebből biztos nem lesz normális palacsinta...tuti letapad, szétszakad, vastag lesz, stb. DE NEM! :-) Tökéletes, leheletvékony, könnyen kezelhető tészta lett belőle.

Hozzávalók:

3 db tojás

4 dl tej

1 dl szóda

7 evőkanál zabkorpa

1,5 evőkanál teljeskiőrlésű liszt

1 kiskanálnyi nyírfacukor

1 csipet só

kókuszzsír a sütéshez

A tojásokat habosra kevertem, majd kis adagokban hozzáadagoltam a zabkorpát, a lisztet, a sót és a cukrot, majd az egészhez hozzáöntöttem a tejet és a szódát is. A masszát fél órán át pihentettem, majd mint a szokványos palacsintát - egy kis egészséges csavarral, kókuszzsíron - sütöttem ki.

Megtölthetjük gyümölccsel, cukormentes kakaóporral, fahéjjal, pudinggal - és még sorolhatnám - minden formában isteni!!! :)

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs tej tojás palacsinta palacsintatészta kakaópor zabkorpa kókuszzsír teljeskiőrlésű liszt

A bejegyzés trackback címe:

https://nettiegeszsegkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr185853746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása